Gratis babyboxar

Bild lånad av michellem.vimedbarn.se

Idag tänkte jag tipsa er om dessa underbara babyboxar som finns att hämta ut för oss gravida. De flesta boxar som finns är faktiskt gratis, men några få måste man betala för. Hittills har jag bara beställt Libero Startbox som man får hämta ut någon vecka innan bebisen är beräknad att komma. Det är dock inte den enda jag kommer beställa, dessa ligger även med på listan:

Apotek Hjärtats startbox, Lloyds Apoteks babybox och Apoteksgruppens babybox!

De här boxarna tycker jag verkar väldigt bra och recensionerna har även de varit bra, så hoppas jag inte blir besviken när de kommer hem haha. Någon av er som beställt och vad har ni tyckt om dom? :-)

#1 - Närketjejen

Hur beställer man de startboxar/babyboxar på de andra ställena?

#2 - theamartinsson

Här ifrån beställer jag 2 utav boxarna: www.babybox.se! Apotek hjärtats babybox beställer jag från deras hemsida och detsamma med Liberos 😊 Ett tips är dock att ange en annan mailadress när du beställer, finns en risk att man kan få väldigt mycket skräppost annars!

#3 - Närketjejen

Okej. Men när kan man hämta ut sin box? Är det bara åka och säga att man har reserverat en startbox och så får man den? Vet att Libro får man den skickad till sig strax innan bebis kommer. Vi har ingen babyproffsen kvar i Örebro så kan inte beställa den =(

#4 - theamartinsson

När du beställt så får du koder till mailen och sen är det bara att hämta ut 😊 Dock har Apotek hjärtat leveranstid på deras men antar man får ett mail när den är hemma! Jag har många mil till närmsta babyproffsen så kan inte beställa den heller tyvärr 🙈

#5 - Närketjejen

Jag fick kod på den ena. Men inte den andra :/ Kanske skulle testa igen och se om jag får en ny kod!

#6 - Michelle

vilket bra tips 👍🏻

#7 - Kamilla

En liknade fick jag när vi väntade vår dotter 2006. Super rolig babybox. Må så gott

#8 - Jagochminahjärtan

kunde hämta min 3 månader innan !!

#9 - Sofiethufvesson

Juste, minns dessa nu. Beställde sådana när jag var gravid med Jacob. Tyckte det var mysigt och fanns mycket bra saker i dem! =)

#10 - Sagaforsman

Så bra med gratis! Kan tänka mig att det inte är helt billigt att skaffa barn..

#11 - Jenny

Åh de boxarna är så roliga!!
Jag tror jag lyckades få alla man kan med sista barnet... När min första son föddes kunde man bara få en box från babyland har jag för mig... men nu finns ju massor med roliga boxar att hämta 😊

kram kram

#12 - sannanorenius

Vad smart för er gravida!😊

#13 - sannapetersson

Hämtade ut allihopa, och har faktiskt över förväntad nöjd med dom! Det var en jag blev riktigt besviken på, kommer dock inte ihåg vilken de var 😟

#14 - Johannna

Men Gud vilket smart tips för alla gravida 😍

#15 - sofia

Vad roligt att du delar med dig 😊

#16 - emelieburstrom

jag har skaffat babyboxar vid båda mina graviditeter, så kul! 😀

#17 - theamartinsson

Kolla så det inte hamnat i skräpposten! 😊

#18 - theamartinsson

Kul att du gillade det! 😊

#19 - theamartinsson

Ja, himla smidigt med babyboxar! 😊

#20 - theamartinsson

Får hoppas de är lika bra den här gången 😊

#21 - theamartinsson

Haha nej, det kostar lite så hur bra som helst med dessa gratisboxar! 😊

#22 - theamartinsson

Skönt att redan ha hemma! 😊

#23 - theamartinsson

Kul att du gillar det! 😊

#24 - theamartinsson

Oj, då har det förändrats en del! Tycker det är hur bra som helst att de finns 😊

#25 - theamartinsson

Ja verkligen 😊

#26 - theamartinsson

Åh så bra! Får hoppas jag blir lika nöjd 😊

#27 - theamartinsson

Kul att du gillade inlägget! 😊

#28 - theamartinsson

Och så himla smart!! 😊

#29 - Närketjejen

Det hade kommit men det var ingen kod. Men det var för att det hade registretrats på mitt personnummer 😃 så nu har man hämtat ut ett paket 😃

#30 - maandajohansson

jag gillade mest apotekhjärtats babybox & liberos! min lilla tjej älskar fjärillen som man fick med från liberos box 😀

#31 - theamartinsson

Längtar såå tills jag får dom!! 😊