Påskafton

Hej fina ni och glad påsk!

Startade dagen med lite sovmorgon igen och en god frukost, fil med cheerios och banan/chocklad-smoothie till det. Så himla gott och mättande. Igår blev uppdateringen tyvärr lite lidande men hade fullt upp med att vara i Jönköping och shoppa lite, hittade mycket välbehövliga saker. Om ni är intresserade av att se vad vi köpte så ligger det i inlägget nedanför.

Idag händer det lite saker igen, jag och min sambo ska alldeles strax bege oss mot mina föräldrar för lite påskmiddag och efter det så ska jag och Linda upp till Elmia på bilmässa/bilträff. Lär bli en väldigt lång dag, men det är roligt det också!

Nu måste jag dock avrunda detta inlägget så jag hinner fixa i ordning mig, ni får ha en jättehärlig påsk så hörs vi lite senare :-)

#1 - UrsulaHallin

elmia mässan är kul! vi är påväg till lidköping så åker motorvägen från linköping mot jönköping nu och det är en massa fina bilar som är påväg ner! 😊 ha en kul dag!

#2 - emelieburstrom

glad påsk! 🐥

#3 - Nomadfoodies

glad påsk! så fin bild

#4 - emelie

skulle så gärna vilja åka dit ja med! 😊

#5 - Zahraajami

Glad påsk!😃

#6 - jessicanyqvist

glad påsk fina du!

#7 - Sagaforsman

Mmmm så god snoothie!

#8 - SofiaLissmyr

Ser ut att vara en riktigt god smoothie 😊

#9 - Naatly

Blev det en bra påsk? 😃 Glad påsk lite sådär i efterskott 😉 Kram

#10 - clarabergertorres

glad påsk till dig🌸

#11 - sannanorenius

Gott med påskmat😊

#12 - josefineviberg

Ååh vad jag saknar att man äter påskmidsag med nära och kära ❤ hoppas ni får en rolig dag 😊

#13 - Bloggarlisa

Mysigt med påskmiddag! 🐣 Ha en fin dag

#14 - Melanc

älskar smoothies 😍

#15 - Michelle

ser gott ut 😀

#16 - Kamilla

Ha en fin fin påskdag fina du.

#17 - jonnaelb

Glad Påsk <3

#18 - Miss Jennifer

Ser riktigt gott ut 😃

#19 - Jagochminahjärtan

glad påsk vännen!!!

#20 - theamartinsson

Super gott! 😊

#21 - theamartinsson

Tack snälla! 🌸

#22 - theamartinsson

Tack detsamma! 😊

#23 - theamartinsson

Jag med, såå himla gott!! 😃

#24 - theamartinsson

Tack, detsamma! 🌸

#25 - theamartinsson

Mycket gott! 😊

#26 - theamartinsson

Tack detsamma! 🌸

#27 - theamartinsson

Tack och detsamma finis! 🌸

#28 - theamartinsson

Tack detsamma finis! 🌸

#29 - theamartinsson

Visst gör det?! 😃

#30 - theamartinsson

Tack och detsamma! 😃

#31 - theamartinsson

Ja visst är det, så spännande att se alla bilar och byggen! 😊

#32 - theamartinsson

Tack och detsamma! 😃

#33 - theamartinsson

Tack och detsamma finis! 🌸

#34 - theamartinsson

Detsamma till dig! 😊

#35 - theamartinsson

Super gott! 😊

#36 - theamartinsson

Det tycker jag du borde göra! 😊

#37 - theamartinsson

Det blev en jättehärlig påsk, hoppas du också haft det bra! Och glad påsk till dig med lite i efterhand haha 😊 Kram

#38 - theamartinsson

Det är den verkligen! 😊

#39 - Miss Jennifer

Glad påsk 😃

#40 - theamartinsson

Tack och detsamma finis! 😊